Zimovanje 2012 (+ VIDEO & SLIKE )

V petek, 13.1. (ja, petek 13, ampak o teh nezgodah kasneje), smo se ob 16h zbrali v avli na glavni železniški postaji. Potem smo čakali še kakšne zamudnike in se nato odpravili do avtobusa, ki nas je zatem odpeljal do Šentjošta. Medtem, ko smo se peljali, so nekateri spali, drugi smo se pogovarjali, nekateri pa razmišljali o tem, kako nas bodo potem mučili na zimovanju.
Potem, ko smo izstopili iz avtobusa, smo se najprej igrali nekaj igric (mačka in miš, bum!, …) in medtem sva se Vanesa in Špela veselo ŁopatkaŁi na edinemu fleku snega, ki je še obstal, tam nekje, na enem hribu. Na začetku so se nama vsi smejali in se delali norca na naju, potem pa jim je postalo všeč =). Ah, šaliva se..nisva tok pukŁe, da bova pisale take članke xD. Na gimnaziji nas učijo pisati bolje kot to. Definitivno, ne piševa več člankov s potem-i in nato-ji, ker bi nama tako rekel najin predragi četovodja (radi te imava <3).

……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….

Na zaklet dan, petek, 13. januarja smo se dogodivščin željni skavti iz stega Ljubljana 5 ob 16h zbrali v avli glavne železniške postaje. Z avtobusom, ki nas je odpeljal do Šentjošta, smo se odpeljali šele malo pred peto, saj smo skavti znani po zamujanju in je spet nekaj kandidatov zamujalo (midve sva ble točne, in your faces xD). Tam smo počakali našega predragega bivšega četovodjo in zdajšnjega klanovodjo, Roka Ružiča, ki je odpeljal najmlajšim članom Ljubljane 5 njihove težke  nahrbtnike (zares prijazno 🙂 ). Najbolj zakon članici čete IN stega, sva se z novo inovacijo veselo ŁopatkaŁi tam na sosednjem hribu, kjer sva samo midve opazili tisti ubogi in edini flek snega v radiju 1000km, medtem ko so se drugi igrali »mačko in miš«, »bum!« … takoj, ko sva se vrnili, sva ugotovili, da petek 13. ni samo izmišljeno prekletstvo -.-, saj so se moje hlače iz silnega strahu z mano vred vrgle po tleh in se hudo poškodovale xD. Ko smo se lotili poti do hiše je bilo že temno kot v rogu in svetile so nam samo zvezde (dokler nismo prižgali svojih svetilk). Pot je bila kot vedno polna vzponov in spustov, končala pa se je s klancem, s katerim smo se še posebej povezali med jutranjimi telovadbami.

Kmalu po prihodu so volčiči izginili neznano kam, k nam pa se je priselila prijazna skupinica škratov. Čeprav smo bili vsi veseli, da se je prekletstvo končalo, saj je bil petek 13. mimo, smo se močno ušteli, saj se je njegov učinek vlekel še naslednje dni, mogoče nas spremlja še danes. Naslednje jutro nas je prebudila novica o zelo lepem sončnem vzhodu, ki nas je pognala iz spalk pred hišo, v mrzlo jutro. A, ker se Sonce ni in ni hotelo prikazati, smo se odpravili na jutranjo telovadbo, najprej navzdol po klancu, nato pa seveda navzgor in glej ga zlomka, takrat se je Sonce odločilo priti na obzorje in zamudili smo najlepši del vzhoda. Ker smo bili zaradi sobotnega verouka izgnani iz našega toplega bivališča, jo je vsaka veja našega stega mahnila po svoje. Volčiči so šli …. Četa jo je mahnila na Goli vrh z zemljevidom in zaupanjem četovodje, da lahko pridemo na cilj, tudi če imamo v rokah zemljevid tisti, ki gremo po navadi za 180° v napačno smer :D. Pot nas je vodila povsod, kjer je za skavte značilno (po dolgih cestah, večnih klancih, čez potoke, v »navpične« klance, po gozdu, čez travnike …). A tokrat se nam je na pot nastavilo tudi zamrznjeno naravno jezero, na katerega smo se kot majhni otroci zapodili z največjim navdušenjem in se komaj ločili od njega. Noviciat in klan pa se je podal na adrenalinsko doživetje – v brezno.

Popoldne po kosilu pa so nas prijetno presenetile delavnice (izdelava »poušterčkov«, drsanje/curling, priprava rumovih kroglic …), ki so v nas prebudile ustvarjalni čut, saj je vsak naredil nekaj posebnega. Zvečer, ko je treba pomolzti krave smo se spustili v vas do kmetije in si molžo (sicer strojno) ogledali v živo, se navdušili nad majhnimi telički, kokoškami, majhnimi muckami … A vsega lepega je enkrat konec in tako je prišel tudi čas odhoda iz kmetije. Kar naenkrat nas je iz neznanega razloga začel zasledovati vonj po hlevu in nas ni hotel izpustiti iz svojih krempljev. Med privajanjem nanj smo igrali kitare, se pogovarjali, podili po hiši, učili…

Na vonj smo nekateri pozabili zelo hitro, drugi pa so nanj pozabili šele med naslednjo nalogo. Morali smo pokazati svoje igralske in režiserske sposobnost, saj smo vsi dobili isto zgodbo (Sneguljčico in sedem palčkov), ki smo jo morali prirediti na različne načine (drama, komedija, muzikal, balet .), za dodatek pa smo morali še prirediti pesem. Ena izmed priredb je tale:

Ostale gledališke predstave si oglejte tako, da kliknete na predlagane posnetke (Sneguljčica/Sneguljara), ki so se pokazali na koncu zgornjega posnetka. Med našimi predstavami smo popokali od smeha in mislim, da bi si vsaka skupina brez težav prislužila oskarja. Na naše veliko presenečenje je bila naslednje jutro že nedelja, dan odhoda (dan ko sva morali midve, Vanesa in Špela poiskati vse izgubljene stvari, ki so izginile zaradi prekletstva petka 13.). Kot bi mignil so bili pred cerkvijo znani avtomobili, iz njih pa so prišli naši starši, ki so se z nami udeležili svete maše in se nato še malo posladkali. In prišel je čas, ko smo se poslovili in odšli (midve sva medtem našli še ¾ izgubljenih stvari 😀 ).

Končalo se  je še eno nepozabno zimovanje, kjer smo si znova dokazali, da ko res ne moremo več, lahko to počnemo še vsaj eno uro, da se splača hoditi navzgor, saj le tako lahko vidimo neverjetne razglede, da je treba zgodaj vstati, če želiš videti sončni vzhod …

Vanesa in Špela bi se radi zahvalili vsem, ki so organizirali zimovanje, Manci, ker ni popolnoma izgubila živcev zaradi naju, Mejaču, ker nama je zaupal in verjel v najine sposobnosti, ko sva imeli zemljevid, Ružiču, ker se nama ni maščeval za dogodek na jesenovanju …

no images were found

4 thoughts on “Zimovanje 2012 (+ VIDEO & SLIKE )

• Rok Ružič
    18. 2. 2012 at 22.50

Evo jih.
    Jih pa nisem nič popravljal v photoshopu – če rabiš originale povej.
    Aii

• 18. 2. 2012 at 16.48
    Permalink

Ja ruzic jih cakamo ves,.. 🙂

• Rok
    15. 2. 2012 at 19.42
    Permalink

Pridejo še klanovske fotke.