Izlet višjega voda 2012 (SLIKE + VIDEO)

V soboto, 31.3., smo se ob nerazumljivo zgodnji uri (beri ob 6.30!!!) odpravili na glavno železniško postajo v Ljubljani. Tam sva se najbolj kul članici stega odpravili v nakup kart za vlak. Bile so ZELO (drugih izrazov si nisva upali uporabiti) drage. Deležni sva bili mnogo komentarjev o tem, zakaj sva kupili (baje :P) preveč hrane. Pa saj smo več kot polovico pojedli :D. No pa saj nima veze. Gremo naprej…

Z vlakom smo se odpeljali do železniške postaje v Bohinjski Bistrici in od tam prehodili kalvarijo (hodili smo max. 5 minut) do župnišča, v katerem smo bivali. Nastanili smo se in si že pripravili prvo malico na listi dnevnih obrokov. Ker pa je Domen G. zelo pogumen, je šel staviti da lahko poje eno zelo okusno marmelado brez da bi se mu potem ali medtem obrnilo (glej posnetek). A ker pač stave ni dobil je preostanek višjega voda zaslužil 18€, ki jih še vedno nismo dubil -.-

Popoldne smo se odločili obiskati Bohinjsko jezero. Bilo je namreč zelo toplo in fantje so se odločili iti plavat (glej posnetek). Seveda zraven niso zmrzovali in se tresli. Nam puncam pa je bilo čisto fajn , saj smo se sončile. Čeprav smo imeli veliko hrane, nas je domov pregnala velika lakota. Skuhali smo si kosilo (bilo je zelo okusno). Pire, kot da bi bil domač, meso pa še bolj. Sicer se nad kakovostjo Lidla sploh ne bi smeli pritoževat alneki (ane Blaž H. 😉 ). Ker je bil nekdo zelo zorganiziran in je imel pripravljen popoldanski in večerni program, sploh nismo večji del popoldneva gledali v zrak in počivali po obilnem kosilu. Končno je padla ideja, da bi priredili turnir v ročnem nogometu. Preigrali smo mnogo tekem, bili živčni, se spodbujali, stali ob strani, živcirali druge, itd. A smo se imeli super.

Kmalu se je dan prevesil v večer in začel se je večerni program (haveeś?!). Končno smo dobil idejo, da bi se vrnili v otroška leta, in se šli igrat skrivalnice. Bilo je zelooo zabavno, saj je vsakega vsaj enkrat zamikala tista živa meja, v kateri se te sploh ni opazilo, a si bil kar precej slišen. Sledila je večerja (spet hrana 😛 in nič dela), ki je bila malo bolj užitna, vendar le za odtenek. Po večerji sta naju Manca in Blaž L. prijetno presenetila z rojstnodnevnim pecivom s sadjem, s sobnim ognjemetom (je pa priporočljivo, da se ga uporablja zunaj) in priročnima darilcema – skavtskima pesmaricama z zelo lepim pripisom. HVALA <3!

In na vrsti je bil že nočni program – edini na katerega smo se zares pripravili – a na žalost ni bil izvedljiv, saj smo potrebovali temo, nahajali pa smo se kot v Las Vegasu -.- . Zato smo se še enkrat igrali skrivalnice v edinem ne tako osvetljenem delu naše ograde. Odkrili smo mnoga nova skrivališča in zraven nismo skrivali veselja. Po prihodu nazaj v hišo smo se šli zanimivo do sedaj večini še neznano igro – tist k maš armafleks pa dele telesa k so lohk gor pa dve skupine (to je novo ime, ker pravega ne poznava xD). Kot mali otročički smo popadali v spalne vreče in zaspali, dokler nas naslednje jutro ni zbudilo 20.000 budilk, ki smo si jih nastavili da ja ne bi zaspali (ena izmed njih je bila V dolini tihi).

In lotili smo običajnega rituala – pospravljanja hiše. Odpravili smo se na 5 minutno mašo v 200km oddaljeno cerkev (haha – maša je trajala skoraj uro in pol, cerkev pa je bila en pljunek stran). Z vsemi ostanki hrane in polnimi nahrbtniki smo se odpravili do železniške postaje, kjer smo se poskušali igrati z žogo, a nam je Manca že po nekaj poskusih to strogo prepovedala. Prišel je vlak in odpeljali smo se do Jesenic in tam prestopili na napačen vlak, ki nas je sicer pripeljal do cilja. Vendar smo morali doplačati -.-” Pot na vlaku je bila zaznamovana s »pranki«, ki so jih izvajali fantje.
                                                                                                                                                               Višji vod

PS: Izlet je bil res carski in Luki Mejaču sporočamo, da mu je resnično lahko žal, da se ga ni udeležil in da mu bo še bolj žal, če nam ne bo dopustil organizacije še enega 😀