ZIMOVANJE IV – Šmihel nad Mozirjem (23.2.-25.2.2018)

1. DAN

Zbrali smo se pred fužinsko cerkvijo, kjer nas je avtobus odpeljal do Mozirja. Tam smo zmolili in se odpravili na pot. Po cesti smo se vzpeli po hribu navzgor, kjer smo s ceste zavili na stransko stezo zasuto s 50 cm snega. A nas to ni ustavilo in pot smo nadaljevali  do kolovoza, ki se je nadaljeval v cesto, ki je vodila do našega župnišča v Šmihelu nad Mozirjem. Tam smo se preoblekli, pojedli kosilo in imeli siesto. Po siesti smo bili seznanjeni s temo zimovanja, ki je bila spoznavanje indijanskih veščin Velikega Vikija, ki so nam jih predale indijanske starešine: Golaž Srna, Orel z belimi nogami, Mesojedi ligenj, Sova z očmi. Prva veščina je bila priprava pravega indijanskega koruznega kruha, ki smo ga pekli kar v tamkajšnjem ”šporhetu”.  Po končani dejavnosti, smo imeli zabavni večer, ki so ga pripravili vodniki. Igrali smo se igro presedanja s kartami in po tem smo imeli karaoke. Izvidniki smo morali pripraviti zgodbico o rdeči kapici na različne načine: grozljivka, opera, romantika, balet, akcija in komedija. Po zabavnem večeru smo zmolili za lahko noč in ob 11. 00 šli spat.

2. DAN

Zbujeni smo bili ob 7. 00 in imeli jutranjo telovadbo, pri kateri smo plesali Bring Sally up, ki vključuje veliko počepov. Po jutranji telovadbi smo pojedli zajtrk in bili seznanjeni z drugimi veščinami. Streljanje z lokom, postavljanje pasti in spuščanje dimnih signalov. Po opravljenih veščinah smo imeli kosilo in za njim siesto. Po siesti smo se seznanili še z zadnjo veščino ki je bila jahanje bizonov. V našem primeru sankanje s napihnjenim šlaufi. Pri sankanju smo zgradili dve progi, ena od njih s skakalnico. V hišo smo se vrnili tik pred večerjo. Pojedli smo in imeli čas za vajo svojih nastopov za kulturnik. Sledil je zabavni večer kjer sta se poročila dva para in pri enem od parov je bil ženin podkupljen s dvema picama, sledila je proslava z plesom.  Po tem zmolili za lahko noč in se spravili spat.

3. DAN

Kot prejšni dan smo se zbudili ob 7. 00, imeli enako jutranjo telovadbo in zajtrk. Po zajtrku smo imeli čas za pripravo uvoda v mašo, prošenj, uvoda v mir in zahval. Po tem smo se v cerkvi s starši zbrali za sveto mašo. Po končani sveti maši smo se vrnili v hišo in imeli pogostitev. Po pogostitvi smo se vsi odpravili domov.